Home
Warszawa 285

Pomyślałem sobie, że pewnie się zastanawiacie, co rodowity Krakus robił w Warszawie i to na rowerze. Odpowiedź jest prosta. Tata jechał w interesach do Warszawy więc postanowiłem się zabrać. Wcześniej umówiłem się z Seco, że zorganizuje sobie dzień wolny i zabierze mnie na krótką wycieczkę po okolicach Stolicy. Zaproponowałem zatem zamek w Czersku.
     Z Krakowa wyjechaliśmy ok. godz. 6:50 tak, że o 11:30 byliśmy w Warszawie na ul. Puławskiego na stacji BP. Seco zabrał mnie na chwilę do domu a o 12 stawiliśmy się pod Malborkiem. Tam czekali na nas Waldek "Kefir", N.D. i Pitt. Poczekaliśmy 5 min, nikt więcej nie przyjechał, więc Seco wziął ster/kierownicę w swoje ręce i poprowadził nas w kierunku Czerska. Jako, że śniegu w lesie było sporo i ścieżki były nieprzejezdne zdecydowaliśmy się jechać cały czas asfaltem.
     Na początku jechaliśmy ścieżką na KENie, a potem patrzyłem już tylko na boki i podziwiałem ten płaski jak stół krajobraz ;-) No dobra, był jeden zjazd i podjazd ale bardzo skromne. Co do marszruty to zerknijcie na mapkę.
     Koledzy byli tak mili, że popilnowali mi roweru, kiedy ja zwiedzałem zamek w Czersku. Bardzo ładne ruiny, polecam każdemu kto lubi zwiedzać zamki. Dużą frajdę daje wyjście na wieżę i podziwianie widoków, a tu turysta ma do dyspozycji aż dwie! Jedna co prawda jest wydrążona ale za to klatkę schodową ma w murze.
     Na szczęście nie wracaliśmy tą samą drogą, choć przed Piasecznem był odcinek bardzo ruchliwej i nieprzyjemnej drogi, pozbawionej pobocza. Na skrzyżowaniu ul. Puławskiej i Pileckiego, obok wiaduktu pożegnaliśmy się. Pojechaliśmy do Seco, gdzie jego mama uraczyła nas pysznym obiadem, którego opisać się nie da ;-) Po obiedzie, Seco pokazał mi sklep rowerowy "Plus", a następnie przywiódł pod blok AlkaLoco. U Olka wypiliśmy po browarku, poplotkowaliśmy i koło godz. 20 pojechaliśmy z Olkiem w pobliże Pałacu Kultury, gdzie umówiłem się z tatą. Z Warszawy wyjechaliśmy ok. godz. 21 i po 4 h jazdy przyjechaliśmy do Krakowa. A skąd tytuł galerii? Na pierwszym drogowskazie za Krakowem było tak napisane "Warszawa 285" ;-)

Img_6347.jpg IMG_6348.JPG IMG_6359.JPG IMG_6360.JPG IMG_6366.JPG
IMG_6370.JPG IMG_6371.JPG IMG_6373.JPG IMG_6377.JPG IMG_6388.JPG
IMG_6395_panorama_01.jpg IMG_6403.JPG IMG_6410.JPG IMG_6412.JPG IMG_6423_panorama_2.jpg